czwartek, 5 października 2017

Szambo wybiło

Nie ma to jak poczytać sobie informacje do porannej kawy. Czasem sprawiają, że dla podniesienia ciśnienia, czarny nektar bogów przestaje być niezbędny.

http://‎natemat.pl/219329,nic-gorszego-dzis-nie-zobaczysz-ekspert-tvp-o-demonstracjach-kobiet-stalem-i-myslalem-kto-to-rucha

Argumentacja "ruchaniem" (czy raczej jego brakiem) nie jest tym, co chciałabym słyszeć z ust rodzimych specjalistów. Jeśli umie się jedynie gnojówką z ust pluć, to nie powinno się wypowiadać publicznie.

"Ruchalność" jako komplement (czy "nieruchalność" jako obraza) do tej pory kojarzyły mi się raczej z anonimowymi typkami w internecie lub chamami na ulicach. Dziś chamstwo w całej swojej krasie wchodzi na salony. Ciekawe, czy ten pan odpowie za to szambo, które mu się ulało.

Wichury przechodzą, jakieś 120km/h, pościągałam skrzynki z kwiatami, czekam na burzę i gradobicia.

Wczorajszej notki nie ma, blogger zjadł, jedynie tytułem i zdjęciem pogardził.

23 komentarze:

  1. Nie wiem o co chodzi, bo klikam na KLIK i nic...

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wyedytowałam.

    Jednak pisanie notek przez aplikację bloggera, zamiast klasycznie, przeglądarką, to nie był dobry pomysł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja radziłabym temu panu by mózgu poszukał, bo pewnie mu wywiało...mniemam, że z powodu wieku matki już nie ma, bo kobieta spaliłaby się ze wstydu, a teraz co najwyżej w grobie się przewraca...

      Usuń
    2. Niemiecki orkan podziałał na odległość...

      Usuń
  3. Weszłam na ten link i stwierdzam, że to obleśny stary cap i na dodatek erotoman, który potrafi myśleć tylko o jednym, takich należy zbywać pogardliwym milczeniem, po prostu traktować jak powietrze!!! Według mnie tacy sprawiają, że kobiece manifestacje rosną w siłę, bo gdyby politycy którzy mają ochotę wepchnąć znowu kobiety pod wycieraczki, byli kulturalni to część z demonstrujących kobiet zostałaby w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dobrze, że nie zostają... Takie chamy właściwie działają na korzyść feminizmu na dłuższą metę - pokazują prawdziwą twarz prawicowego szowinizmu.
      Choć to małe pocieszenie, krew tak czy siak mnie zalewa, jak czytam takie mentalne rzygowiny...

      Usuń
  4. Czytałam. Najgorsze jest to, że na lokalnych portalach miejskich panowie "przemawiają' podobnym językiem. Zastanawiam się, czy w ten sposób mówią do swoich żon, dziewczyn, córek, matek i innych kobiet w realu? I nie ma co czarować, chamy same się nie wychowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam, że ich tatusiowie też tak uważali, a mamusie siedziały zastraszone w garach.

      Usuń
    2. Mnie się wydaje, że taki język bierze się z bezradności. Ci panowie chcieliby aby kobiety były tylko pięknymi męskimi dodatkami, tak jak drzewiej bywało, a że kobiety chcą więcej, więc wyprowadza ich to z równowagi, bo zmian nie da się już cofnąć. Różni próbują, ale już się nie da!!!

      Usuń
    3. Ostatnie podrygi powodowane strachem...

      Usuń
    4. Mario, chyba nie pięknościami, a garkotłukami, które nie mają nic do gadania, kiedy się pan władca odezwie. Piękne, pachnące kobiety są bardzo niebezpieczne... bardzo.. mogą na przykład uwieść przyjaciela? Mogą pójść w karierę modelki, aktorki, piosenkarki...Nie, i dzieci rodzic też nie zechcą "bez ta uroda". Lepsza taka cicha, szara "szmata' w domu.

      Usuń
  5. była taka piosenka - śpiewać każdy może - jak widać pisać i ględzić też - dobrze, że słuchać nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami, niestety, dociera, szokuje i zwyczajnie wkurwia.

      Usuń
  6. Szkoda śliny na tego neandertala, fuj. Takiego capa nawet dyszlem od wozu bym nie tknęła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohyda.
    U mnie tez wialo i lalo, ale juz przestalo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bym się nie przejęła, gdyby ten ch... nie wystepował w państwowej tiwi
    a w ogóle wydalił przeprosiny, zabrziały tak szczerze, jak wyznania królika wielkanocnego że marzy, żeby byc świętym Mikołajem
    brrrr

    co za czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to "miałem głupi dzień" w nawiasie na końcu. Mógł dać jeszcze hasztag #triggerwarning przed tymi przeprosinami.

      Usuń
    2. jakby facet co rozstrzelał 100 osób, oj, miałem taki głupi dzień...

      Usuń
  9. Nawet nie wiem o co chodzi , bo TV nie oglądam ??
    Ale pewnie masz rację...

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda słów, panoszy się coś okropnego. O liście do "ministra" żeby wycofał kandydaturę "Pokotu" do Oskara, też czytałam. Koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytam i nie oglądam żadnych wiadomości:) jakoś mi z tym lepiej!
    A na buraków mam szczególne uczulenie;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. co prawda w prywatnym, hermetycznym, ściśle męskim /w kobiecym zresztą też/ gronie przechodzą mocniejsze teksty, ale ta sytuacja jest kompletnie inna, nie ma co nawet tego porównywać, bo jest to wypowiedź publiczna polityka, urzędnika państwowego... ale jakby nie było, to w końcu maliniak kiedyś stwierdził, że chodzi o to, by Polska była konserwatywna /czyli buracka/, więc ta omawiana wypowiedź jest poprawna politycznie, zgodna z jedyną słuszną linią podłej zmiany... zaś za te przeprosiny /udawane zresztą/ gość może wyłapać naganę partyjną z wpisaniem do akt...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  13. no rzeczywiscie. zobaczylam i slow mi brak. zdegradowanie kobiety, czlowieka ... bardzo prymitywny ten pan. przykre

    OdpowiedzUsuń